Дата публікації: 07.03.2017.
У період ринкової конкуренції підприємства змушені розробляти додаткові механізми залучення постійних покупців. Знижкова система вважається найпростішою та найпоширенішою, тому використовуються пластикові картки для залучення клієнтів або так звані дисконтні картки.
Які бувають види пластикових карток?
Пластиковий накопичувач може бути представлений у безлічі варіантів, залежно від політики самої компанії. Це дуже корисний інструмент, який дозволить назавжди зацікавити споживача у його товарах та послугах. Виділяють два основних типи – дисконт на знижку, накопичувальна бонусна картка.
Дисконт – це і є знижка, номінал якої встановлює сама компанія. Важливо відсоток знижки обрати корисний, щоб покупцеві дійсно було вигідно купити товар у цьому магазині ще раз. При встановленні відсотка варто врахувати його величину конкурентів. Всі люблять знижки, тому завжди намагаються ходити тільки в ті магазини, де їм одного разу видали картку знижок.
Залучення клієнтів — важливий момент у підприємництві, але не менш важливо утримати залучених людей. У таких випадках виступає накопичувальна картка, яка дозволить збирати бали, щоб надалі їх можна було витратити на покупки усередині магазину. Бали – це віртуальна валюта, що діє усередині фірми. Працює за принципом «багато купив — багато заробив».
Декілька особливостей, які визначать навіщо потрібна пластикова картка фірмі:
- викликає інтерес до магазину;
- стимулює купувати більше товарів;
- вигода на постійній основі;
- недорогі витрати на випуск;
- реклама та бренд на кожному носії.
Завдяки цим носіям людина дійсно захоче звернутися в компанію ще раз. При цьому чим частіше звертається, тим більше хочеться це зробити. Така система дозволить залучити не тільки одну людину, а й її друзів, що забезпечує постійний потік покупців за однією випущеною одиницею. Вигідне вкладення, постійний результат!
Хто може замовити дисконтні пластикові картки у Харкові?
Скористатися послугою випуску має кожен! Виробляються різні варіанти, легко підібрати індивідуальний дизайн (забарвлення) та логотип. Виготовлення дисконтних пластикових карток – швидкий і вигідний процес. Краще замовити цілу партію і надалі вільно видавати своїм новим покупцям.
Виробництво пластикових карток у Харкові має на увазі друк і тих носіїв, які зберігають у собі інформацію про споживача. Вони можуть бути оснащені будь-яким типом персоніфікації, що дозволяє по чіпу надати всі необхідні дані про клієнта та його покупки, баланс, відсоток зниження ціни. Це дозволить тримати зв’язок із споживачем, стимулювати робити ще більше покупок, виходячи з його особистих уподобань, інтересів та потреб. Власники карток завжди відчувають бажання купувати лише ті фірми, яким всі довіряють. Є варіант зробити замовлення відразу на кілька типів карток.