Рекламні картки – звернення до кожного споживача, запрошення покупця. Вони зберігають у собі важливу інформацію про фірму та послуги.
Їх використовують на акціях, щоб залучити нових клієнтів та стимулювати локальних на більше покупок. Головний атрибут у рекламній політиці. Картка рекламного ринку допомагає освіжити інтерес постійних споживачів.
При штрих-коді або магнітній картці можна визначити товар, який купував клієнт і дізнатися про напрямок його діяльності.
Щоб картка була більш корисною можна зробити на звороті календар, карту проїзду або екстрені телефони. У такий спосіб клієнти частіше згадуватимуть про компанію і користуватимуться карткою.
Виділяється зазвичай картка яскравістю та індивідуальністю. Тираж допоможе оригінально випустити продукт, відкрити новий бізнес, ввести бонусні програми.
Варіанти розповсюдження рекламних пластикових карток:
- Адресна розсилка — для неї потрібно лише озвучити параметри контингенту, що вас цікавить, співробітникам кур’єрського агентства.
- Вручення клієнтам організації – актуальне у разі розширення спектра послуг, рекламі нових сервісів.
- Роздача перехожим – співробітником компанії.
Велику зацікавленість клієнтів викликає можливість зробити обмін рекламної картки на дисконт, бонусну чи клубну.
Переваги: не потрібний захист від підробок та персоналізації.
Коли замовник зацікавлений в обліку, компанія “Пласт Прінт” пропонує додати штрих-код, магнітну смугу, метод ембосування (рельеф) для ідентифікації картки та нанесення цифрової інформації.
Використання нових, нестандартних методів реклами, безперечно, приваблює нових клієнтів. Рекламні пластикові картки залучають постійних клієнтів. Телефонуйте, замовляйте +380989020100.